Do You Wanna F*ck

Ehm, excuses voor de… titel?
Dat nummer zit al de hele dag in m’n hoofd, dus vandaar :’)

Wat leuk trouwens, allemaal mensen lezen mijn blog en laten een reactie achter =D Bedankt daarvoor! ^^
En Tara, misschien zie ik je nog wel bij KiPi =D

Nu over tot de orde van de dag. Vandaag mondeling Duits gehad, ging lekker vlotjes. Misschien kwam dat wel omdat het over Tokio Hotel ging (ik moest een duits artikel uitkiezen en natúúrlijk koos ik TH). Daardoor kon ik allemaal dingen over hen vertellen en ging het er over wanneer ik fan geworden was en zo. Was erg leuk gesprekje ^^
Een cijfer heb ik er nog niet voor gehad, ik was namelijk de tweede die moest en ja, hij had blijkbaar nog een derde persoon nodig om cijfers te gaan bepalen. Het moest zeg maar in vergelijking met de rest van de klas bepaald worden. Hij zei wel dat ik in ieder geval hoger heb dan een zes, dus ik ben erg benieuwd.

Morgen mondeling Engels, eens kijken hoe ik dat er vanaf ga brengen. En dan vrijdag een toets Biologie… bah, dat is gewoon té veel.
Straks ga ik nog even aan mijn fanfiction schrijven, maar eerst nog even wat info opzoeken over de engelse boekjes die ik gelezen heb. Tsja, alles van vorig jaar is wel weer een beetje weggezakt en zo.

Vandaag ben ik trouwens naar een kinderdagverblijf geweest om te kijken voor vakantiewerk. Helaas kwam ik van een koude kermis thuis, maar in ieder geval heb ik een telefoonnummer gekregen om te bellen. Misschien heb ik dan toch die baan. De mevrouw die aanwezig was ging daar niet over, dus ja. Helemaal voor niks langs geweest dus. Ik dacht dat dat misschien nog wel een goede indruk achter zou laten, in plaats van opbellen. Dus ja, dan ga ik lans hè. Ach, als ik die baan daar niet krijg zijn er altijd nog iets van vijftien andere kinderdagverblijven in dit kutdorpje :’) Serieus, mensen neuken hier teveel… Hè, leuke terugwijzing naar de titel van dit verhaaltje XD

Nouh, ik ga er maar weer mee stoppen en me nog even richten op die presentatie van Tekenen, en m’n Engels mondeling. Daarna wat schrijven…
Maar éérst wat thee halen met natuurlijk de onmisbare rijstwafels.

Tschüsskie!
Xx Mo

2 Reacties to “Do You Wanna F*ck”

  1. yourssecretly Says:

    Snoes, je gaat weer lekker XD Muha, dat terugverwijzen vind ik best een goede :duh:
    Mwahh, zoals je nu wel hebt gelezen voel ik me een beetje emotioneel jetzt, maar maar maar, goed van je mondeling 😀 en, je Engels gaat ook lukken ^^
    En ik wens je hier alvast ganz viel Spaß bij KiPi =D
    *plet heel hard*
    Love,
    Mij

  2. starysky Says:

    Hahahaha x’D
    Ik weet nog wel.. Mijn Duits mondeling.. Vorig jaar, toen ik net TH had ontdekt (damn ik heb toch een partij intervieuws zitten bekijken, als oefening). Anyway.. Als ik TH nou eerder had ontdekt, had ik het misschien wel beter gedaan, maar ik ben al heel blij met die 7 op mijn eindlijst, die in ieder geval al vast staat.

    Mja.. Ik verwacht nogsteeds een KiPi verslag hea (A)

    Xxx
    Liefs Star..

Plaats een reactie